Ahmet-can
13 år
Hej. Jeg hedder Ahmet-Can og jeg er 13 år. Jeg går til teater i Køge og har gået til det i et år nu. Min drøm er at blive skuespiller og være med i film og reklamer. Jeg håber at jeg kan få den mulighed her. Info om mig selv: jeg er som sagt 13 år og går til scenekunst, jeg har brunt hår, jeg er cirka 150 cm høj og jeg er meget social og så færdes jeg også ret godt omkring mennesker.
