Per
71 år
Hej
Min historie er at jeg har været ved brandvæsnet i 37 år hvor jeg har kørt ambulance og efter 10 år været brandmand. De sidste 10 år var jeg brandinspektør og i dag pensioneret.
Mine interesser er historie omkring København, astrofysik, vandreture,
Og meget mere
