Lotte
15 år, København
Jeg er netop gået ud af 9. klasse. Jeg har flere år deltaget i Ballerup musical (http://ballerupmusical.com) med ungdomsskolen, der er professionelt opsat. Jeg har haft både statistroller og større roller med og uden sang og replikker og har også optrådt som den kapitalistiske skurk med både duet og solo sang. Jeg har også været i praktik hos Egmont fonden, herunder Nordisk Film.
I min fritid går jeg til ridning, har hund og kanin. Så jeg er både god til og glad for og god til at håndtere dyr. Det eneste, jeg er bange for, er snegle.
På nuværende tidspunkt håber jeg på roller i teaterproduktioner, film, kampagnefilm, reklamer, musikvideoer mv. Så længe jeg stadig kan passe min skole. På længere sigt er drømmen at kunne leve af at lave film og teater internationalt.
Ekstra info: På mit profil billede har jeg glattet mit hår. Jeg har normalt naturligt fald i håret.
